Informació
  1. Què cal per formar part del club de lectura Montagut? Que enviïs un missatge a través del formulari adjuntant les teves dades.
  2. Quin cost te pertànyer al club? Cap. L’única despesa és la generada pel cost del préstec dels llibres a la biblioteca (se’n demanen vàries unitats d’un mateix títol i la biblioteca cobra un euro i mig per llibre). També hi ha la possibilitat de que cada ú compri el llibre pel seu compte.
  3. Què se’n fan, de les meves dades personals que us envio a través del formulari? Només s’utilitzen per poder enviar informació relativa al club de lectura, com ara dates de pròximes reunions, algun canvi d’última hora o simplement una felicitació de nadal. En cap moment es cedeixen a terceres persones ni es fan servir amb finalitats comercials ni publicitàries.
  4. Com rebré les comunicacions del club de lectura? Pots entrar regularment a la web on hi trobaràs informació actualitzada del llibre que es llegeix i la data de la pròxima trobada. O subscriure’t i cada cop que es publiqui un nou contingut a la web, rebràs un avís a través de correu electrònic. O adjuntar el teu número de mòbil per convidar-te al grup de WhatsApp del club, on la comunicació és molt més dinàmica. O tot alhora!
Uneix-te al club!
* Aquest camp és obligatori
Introduïu una adreça electrònica vàlida.
* Aquest camp és obligatori
En cas d'adjuntar número de telèfon, vols que s'inclogui al grup de WhatsApp del club?
Select an option
Et vols subscriure per rebre a través de correu electrònic les noves entrades que es publiquin en aquesta web? *
Select an option
* Aquest camp és obligatori